Menü
Kosár

Szállítási információk

Házhoz szállítás bármely magyarországi címre

Bruttó 50.000 Forint alatti rendelés esetén bruttó 2500 forint

Bruttó 50.000 Forint felett INGYENES

Adott munkanap 14 óráig beérkező (készleten lévő termék esetén) megrendeléseket a megrendeléstől számított 2. munkanapon  a futárszolgálat az ország teljes területén házhoz szállítja 8 és 17 óra között. Ezen belül az időpont szorosabban nem határozható meg, hiszen a futár - a postáshoz hasonlóan - címről címre halad. A futáros szállítás nem célfuvart jelent, azaz a futár nem közvetlenül a feladótól a vevőhöz szállítja a küldeményt, hanem egy terítőhálózaton keresztül jut el a címzetthez. A kézbesítés legtöbbször munkaidőben történik, ezért szállítási címként célszerű napközbeni, munkahelyi címet megadni, de ebben az esetben kérjük, ügyeljen, hogy a saját név mellett a cég, vállalkozás nevét is adja meg. Amennyiben a futár nem találja meg a megadott címen, értesítőt hagy és az értesítőben szereplő telefonszámon lehet egyeztetni vele egy újabb kiszállítási időpontot (a szállítási költség az ilyen esetekben megismételt kiszállítást is tartalmazza). A  futárszolgálat az ország bármely pontjára kikézbesíti a küldeményeket.

A szállítást megelőző munkanap emailban értesítést küldünk, amiben már a csomagszám is szerepel, amire hivatkozva a GLS ügyfélszolgálat is tud a csomaggal kapcsolatban információt adni, vagy használható a Track & Trace (csomagkövetés) szolgáltatás.

További információ kérhető közvetlenül a futárszolgálattól is a  (06-29) 88-67-00 telefonszámon, vagy a www.gls-hungary.com weboldalon.

Sérülés esetén!!

Kérjük, hogy a csomag átvételekor alaposan győződjön meg a sérülésmentességről! (Igen, illik kibontani - kifizetés után - és szemrevételezni a csomagot).

Sérülés esetén még az átvételkor kell jegyzőkönyvet felvenni a szállítóval / futárral.

Jegyzőkönyv nélkül nem érvényesíthető a biztosításunk, a kárt nem tudjuk megtéríteni.

A jegyzőkönyvet és a sérülésről egy fényképet kérjük e-mailben juttassa el ügyfélszolgálatunknak, a további teendőket utána tudjuk megválaszolni.

Kipróbálni nem szükséges, az már normál garancia, a fenti csak a sérülten érkezett termékekre vonatkozik.

A jobb felhasználói élmény érdekében weboldalunkon cookie-kat használunk. A weboldal böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. Adatkezelési tájékoztató.